Het LOC+ zoekt een Facilitair manager

Het LOC+ (Lokaal Opleidingscentrum ‘plus’) is in 2007 in Hardenberg geopend als zijnde dé voorziening op het gebied van onderwijs, ondernemerschap en overheid. Deze locatie is uitgegroeid tot een dynamisch ‘ontwikkelcentrum’ met (naast onderwijs en de cultuur) ook een FabLab en een Zorg & Welzijn Plein. Het pand biedt ruim 15.000 m2 aan 17 huurders die allen bijdragen aan de plus van het LOC+, de meerwaarde voor de regio.

Waar staat het LOC+ voor?

De opgave voor de komende jaren is het blijven bouwen aan een toekomstbestendig en aantrekkelijk LOC+ concept met een gezonde exploitatie. De veranderende maatschappij vraagt om een flexibele inhoudelijke aanpak die ook de kwaliteit van de dienstverlening ten goede komt. Samenwerking tussen organisaties, bedrijven en personen wordt steeds belangrijker om in te kunnen spelen op allerlei ontwikkelingen in de regio. De huurders en partners van het LOC+ zetten zich daar graag voor in en het facilitaire team ondersteunt dit.

Per 1-4-2022 ontstaat de vacature voor een Facilitair manager i.v.m. pensionering van de huidige medewerker.

Wie ben jij?

Om de functie van Facilitair manager in het LOC+ succesvol uit te voeren, breng je een flinke dosis ervaring, klantvriendelijkheid, aanstekelijk enthousiasme en deskundigheid op het gebied van facilitaire zaken mee. Uiteraard vinden we het belangrijk dat je als mens binnen ons team past én een open blik hebt naar de toekomst.

Herken je jezelf hierin? Dan ben jij de Facilitair manager die het LOC+ zoekt!

Taakomschrijving

De Facilitair manager:

  • Draagt het klantvriendelijkheidsconcept van het LOC+ uit en is verantwoordelijk voor kwalitatieve dienstverlening binnen het LOC+;
  • Geeft adequaat richting aan het facilitair beleid, is een stevige contractmanager en neemt hierin actuele wet- en regelgeving uiteraard mee;
  • Is de inspirator voor het facilitaire team (6 fte) en stuurt proactief op dienstverleningsprocessen;
  • Doet aanbevelingen en legt verantwoording af over het gevoerde beleid aan de directeur bestuurder;
  • Voert controles uit aan(on)roerende goederen en weet wat nodig is voor het oplossen van klachten en storingen en onderhoudswerkzaamheden;
  • Fungeert als hoofd van de particuliere beveiligingsdienst binnen het LOC+;
  • Ziet er nauwlettend op toe dat de ARBO toets door huurders nauwkeurig wordt uitgevoerd;
  • Bewaakt de uitkomsten van de risico inventarisatie- en evaluatie van gebruikers en huurders.

Functie-eisen

  • Je hebt visie op facilitaire dienstverlening, onderwijshuisvesting en maatschappelijk vastgoed en weet deze te koppelen aan het LOC+ concept;
  • Je hebt een HBO opleiding Technische bedrijfskunde / Facilitaire zaken of minimaal een MBO opleiding niveau 4 met een assocciate degree Technische Bedrijfskunde (of aanpalend vakgebied);
  • Je hebt enkele jaren werkervaring als leidinggevende en hebt actuele kennis van zowel facilitaire als bouw- en installatietechnische zaken;
  • Je staat bekend als teamplayer die mensen motiveert het beste te bereiken, uitnodigt actief ideeën in te brengen en zelfredzaamheid bevordert;
  • Je bent klantvriendelijk en ondernemend, communiceert op open wijze en bent vaardig in het omgaan met conflictsituaties;
  • Je hebt actuele kennis van relevante wet- en regelgeving, veiligheids- en inspectierichtlijnen alsmede technische en budgettaire beleidslijnen;
  • Je werkt accuraat op hoofdlijnen aan de financiële, administratieve processen ten behoeve van de facilitaire organisatie.

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige baan;
  • Een unieke werkomgeving;
  • Een kundig facilitair team;
  • Een passend salaris met een goede pensioenregeling;
  • Een jaarcontract voor 24 uren per week met de mogelijkheid dit bij wederzijds enthousiasme om te zetten naar een vast contract.

Interesse?

Wij ontvangen graag je motivatiebrief en CV via: heidi.mensink@loc-hardenberg.nl

Solliciteren is mogelijk tot 9-1-2022. In week 4 worden de gesprekken gevoerd.